نایت هولناک تازه ای در شرف وقوع است!
ا. م. شیری ا. م. شیری

قریب دو ماه پس از آغاز خیزشهای انقلابی در شمال آفریقا و خاورمیانه، پرده ها فرو افتاد. اینک سگان هار استعمار پیر زوزه کشان حمله می کنند و کنترل تمام خیزشهای مردمی را بدست گرفته اند.

هر روز که می گذرد، بحران مهلک سرمایه داری عمق می یابد. استعمارامپریالیستی نجات خود را در برافروختن آتش جنگ جدید می بیند.

دقایقی پیش، باراک اوباما، این برده زاده برده امپریالیسم گفت: «قذافی هم اکنون باید برود...». دیگر تردیدی باقی نمانده است که در روزهای نزدیک، فاجعه تجزیه و اشغال جمهوریهای اتحاد شوروی، اروپای شرقی، فاجعه حمله و اشغال نظامی یوگسلاوی، افغانستان و عراق در بعد لیبی تکرار خواهد شد.

امپریالیسم خبری در طول یک هفته اخیر، بمنظور تحت الشعاع قرار دادن کودتای نظامی امپریالیسم آمریکا در مصر و تونس و برای انحراف اذهان عمومی از خیزشهای مردمی در مستعمراتی مثل یمن، بحرین، الجزایر، مراکش، اردن، بحرین، عربستان و بطور کلی از فجایعی که در جهان برعلیه بشریت مرتکب می شود، زمینه های حمله نظامی پنتاگون و پیمان استعماری ناتو به لیبی را فراهم کرده و سگان استعمار با تکیه به اهرم به اصطلاح بین المللی تحت کنترل خود، در صددند با صورت قانونی دادن به این جنایت، لیبی را اشغال کنند.

باید چشمها را باز کرد و دید که آنچه که در لیبی می گذرد، خیزش انقلابی نیست. سگان استعمار، آدمکشان حرفه ای خود را، توله های مسلح شان را از مدتها پیش به این کشور ثروتمند گسیل داشته، کشتار می کنند.

هم اکنون، شورای به اصطلاح امنیت سازمان ملل متحد که در تمام دوره موجودیت خود نتوانسته است حتی یک قطعنامه خشک و خالی در محکومیت کشتار میلیونی مردم جهان بدست امپریالیسم آمریکا و جنایات مستمر اسرائیل صادر کند، در پی آنست که مجوز اشغال لیبی را صادر کند.

بشریت جهان موظف است صرفنظر از کیستی معمر قذافی، جلو این جنایت هولناک استعمارگران را بگیرد. اکنون دیگر زمان تئوری بافی نیست. زمان ارائه تحلیل کوتاه و بلند نیست. زمان، زمان عمل است. هر تشکل سیاسی، صنفی، اجتماعی، مدنی و بطور کلی، هر کسی، با بهره گیری از هر امکانی، باید چهره جنایتکار استعمارگران را افشا نماید و مانع وقوع این جنایت هولناک شود.

پیروز باد صلح و آزدی!

مـــــرگ بــر جــــنــــگ!

٧ اسفند ١٣٨٩

«ایمیل پیشینم حک شد»

در باره تدارک حمله به لیبی، در پیوندهای زیر و دهها پیوند دیگر، بیشتر بخوانید:

http://aayande.wordpress.com/2011/02/25 http://blogfars.com/blog.html?page=comments&member=paknehad&newsid=97168http://paknehad.blogfars.com/blog.html?page=comments&member=paknehad&newsid=97167

http://www.payamerooz.net/news-global/3952-1389-12-06-23-35-45.html


February 27th, 2011


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
مسایل بین المللی